Personvernerklæring

Tysværtunet Kulturhus personvernerklæring

Denne personvernerklæringen forteller om hvordan Tysværtunet Kulturhus samler inn og bruker personopplysninger. Kulturhusleiar Øystein Simonsen er behandlingsansvarlig for virksomhetens behandling av personopplysninger. Kontaktperson er serviceleiar Helga Haugsnes Borgen.Erklæringen inneholder opplysninger du har krav på når det samles inn opplysninger fra nettstedet vårt (personopplysningsloven § 19) og generell informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger (personopplysningsloven § 18 1. ledd). 

Behandling av personopplysninger på www.tysvertunet.kulturhus.no.

Kulturhusleiar Øystein Simonsen har daglig ansvar for Tysværtunet Kulturhus behandlinger av personopplysninger på Tysvertunet.kulturhus.no med mindre annet er oppgitt under. Det er frivillig for de som besøker nettsidene å oppgi personopplysninger i forbindelse med tjenester, for eksempel å motta nyhetsbrev. Behandlingsgrunnlaget er samtykke fra den enkelte, med mindre annet er spesifisert.

Nyhetsbrev

Tysværtunet kulturhus sender ut nyhetsbrev cirka 1-2 ganger per måned via epost. For at vi skal kunne sende e-post må du registrere en e-postadresse. Mailchimp er databehandler for nyhetsbrevet. E-postadressen lagres i en egen database, deles ikke med andre og slettes når du sier opp abonnementet. Epost-adresse og navn brukes ikke til noe annet enn nyhetsbrev. Hele vår epost-database fra før de nye GDPR-reglene (25.05.18) er slettet . 

Billettsystem DX

Link til DX sin personvernerklæring

Nettstatistikk

Tysværtunet kulturhus benytter Google Analytics for å spore antall besøk og generell brukeratferd på nettstedet. IP-adresser lagres ikke, ip-anonymisering er aktivert. 
Informasjonskapsler (cookies) er små tekstfiler som plasseres på din datamaskin når du laster ned en nettside. Les og se hvordan cookies fungerer her: https://cookiesandyou.com
Google Analytics – www.tysvertunet.kulturhus.no bruker bruker Google Analytics for å se hvordan brukerene av nettsiden bruker den. Vi kan se hvor lenge de besøker siden, hvilke sider de besøker, demografisk informasjon, interesser, geografi, atferd og teknologi. All denne informasjonen er sjelden relevant, men vi bruker det for først og fremst se antall besøk.
 Facebook – vi benytter oss av en såkalt Facebook pixel. Facebook Pixel er et analytisk verktøy som måler hvor effektiv Facebook-annonseringen vår er. Vi kan med den måle konverteringer, bygge publikum og optimalisere annonsekampanjene våre annonseadministrasjonen på Facebook.
Vi bruker pikselen til å forstå hvilke handlinger brukerne våre utfører etter de har trykket på en annonse, noe som gir oss muligheten til å nå de brukerne som er viktigst for oss. Ved å lære av den adferden som brukerne våre har på nettstedet vårt, kan du effektivisere kommunikasjon og budskap i kampanjene vi kjører på Facebook.
DX – lagrer en cookie slik at vi kan se hvor et salg kommer fra.

 

_
_
_